2014. október 3., péntek

5 újabb tipp a szódabikarbóna felhasználásához

A szódabikarbónát sokféleképpen lehet hasznosítani, és mint azt az előző részben http://napidiy.blogspot.hu/2014/09/5-tipp-szodabikarbona-felhasznalasahoz_26.html
ígértem a folytatás következik.
A most összegyűjtött 5 újabb tipp leginkább a háztartás és takarítás területén bevált recept, melyeket már kipróbáltam és alkalmazok is a mindennapokban.




  1. Fürdőkád és mosdókagyló tisztítása  - nagyon egyszerűen megoldható feladat. Ezzel a módszerrel könnyen eltávolítható bármilyen kisebb-nagyobb szennyeződés. Egy nedves szivacsra szódabikarbónát szórok és azzal súrolom le a szennyeződéseket, illetve az egész felületet áttörlöm. Ezt követően pedig vízzel leöblítem. A végeredmény ragyogó.
  2. WC és szanitter tisztításásra - hasonlóképpen működik, mint a a fürdőkád takarítása. Egy másik nedves szivaccsal átdörzsöljük a felületet és nem csak fényes lesz, de még a baktériumokat is eltávolítottuk
  3. Fésűk tisztítása - Még mindig a fürdőszobában maradva. A fésűkből, kefékből nem elég csak a hajat kiszedni. Havonta egyszer  az általunk használt fésűket beáztatom pár órára. Egy lavór vízhez tegyünk 2 kanál szódabikarbónát és már is kész a fertőtlenítő.
  4. Zöldségek, gyümölcsök, tojás tisztításához - leöblítem őket, egy keveset rászórok a szódabikarbónából, majd ismét leöblítem.
  5. Gáztűzhely tisztításához - a szennyezett felületre szórjunk a szódabikarbónából és dörzsöljük át a felületet. Karcmentesen tisztít.

Érdemes kipróbálni és ha bevált használni is a méreg és drága vegyszerek helyett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése