2014. november 7., péntek

Homokozás a lakásban - lisztből


Már régóta nincs homokozás, de a lányok a hűvös ellenére is szívesen építenének egy jó kis homokvárat.
Erre most a négy fal között is lehetőség lesz, ha elkészítitek a következő receptet.
Nagyon egyszerű az elkészítése csupán két hozzávaló szükséges hozzá.
Egy nagy edénybe öntöttem 1 kisebb csésze olajat és hozzáadtam 8 csésze lisztet.
(Kb 2 dl-es volt a csésze, és kb egy 1 kg-os liszt háromnegyede fogyott el.)
Jól elkevertem és már is kész a nedves hatású homok. Egy nagy és mély dobozba tettem és kezdődhetett a játék.
Fedett dobozban sokáig eláll.
Célszerű valamilyen nylont leteríteni, vagy konyhában homokozni, hogy a játék végén könnyen össze lehessen sepregetni. (a porszívó és a liszt nem biztos, hogy jó barátok)
Az ötletet a http://happyhooligans.ca/ oldalról merítettem.
Jó alkotást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése